🗓️

15. Července 2024

🗓️

15. Července 2024

🗓️

15. Července 2024

🗓️

15. Července 2024

Jak získat prvních 100+ předplatitelů do svého členství už za 30 dní - Návod ZDARMA

Jak získat prvních 100+ předplatitelů do svého členství už za 30 dní - Návod ZDARMA

Jak získat prvních 100+ předplatitelů do svého členství už za 30 dní - Návod ZDARMA

Jak získat prvních 100+ předplatitelů do svého členství už za 30 dní - Návod ZDARMA

Zdravím tě! 👋


Chceš založit své vlastní členství, či komunitu založenou na pravidelném měsíčním předplatném?



Ať už jsi kompletní začátečník a nevíš jak začít, nebo tvé předplatné zdobí již stovky uživatelů, v tomhle článku se dozvíš, jak začít vydělávat VĚTŠÍ a pravidelný měsíční příjem - tedy získat svých prvních, nebo dalších 100, ale i 1000 předplatitelů!


Jako CEO softwarového start-upu s tebou nyní 100% zdarma zasdílím přesný postup a marketingovou strategii, jak jsem já osobně získal dohromady už tisíce předplatitelů 💰 pro mé měsíčně placené komunity, pro mou softwarovou firmu a mnohem více…


Flixy začni podnikat



Prodejní strategie, kterou ti teď ukážu, dokonce pomohla mému členství "TheOne CLUB", které jsem v roce 2024 provozoval se dvěma dalšími tvůrci dostat na 900.000 Kč / měsíc 💰 v prvních 90 dnech a to bez placené reklamy… 👇 (Statistika "MRR" na snímku)



Snímek z platební brány Stripe



Kdo jsem, aneb "6 Firem za 3 roky"?


Toby Ecom


Ne… Nepropaguji žádné MLM, ani pyramidu, do které tě chci namočit, mám za sebou reálné projekty a značky, od kterých lidé denně nakupují.


Jmenuji se Tobias Nowak a online podnikání mě živí již 5 let - vesměs od toho, co jsem opustil vysokou školu…


Na sockách vystupuju pod osobní značkou @toby_ecom, jsem zakladatelem SAAS start-upu Flixy.cz a majitel značky mikinových dek Warmie.cz 👇


Toby Ecom



Je mi teprve 25 let 👶, ale i tak jsem již stihl vytvořit několik milionových projektů a získat desítky tisíc zákazníků pro mé firmy bez počátečních investic…


Mám zkušenosti s koučováním tisíce lidí ohledně digitálního marketingu 🎯 a věřím, že informace na této stránce pro tebe budou mít větší hodnotu, než mnoho placených kurzů.



Prvních 100 členů? Nastavení realistických očekávání…


I když ti chci nyní předat maximálně úderné rady, které aplikuješ a budou fungovat, je rozdíl začínat ze zkušenosti, např. s rozjetým followingem a z kompletní nuly…


Pokud právě začínáš na své cestě tvůrce / on-line podnikatele a chceš monetizovat svou vášeň, či znalosti pomocí členství, je třeba si nastavit realistická očekávání.


Můžeš skutečně získat 100 platících členů za 30 dní?


✅ Ano… Pokud už máš zkušenost s tvorbou obsahu (nejlepší způsob jak zdarma propagovat své členství), tak ano.


Pokud jsi nikdy předtím nedržel/a telefon v ruce, kamerou k sobě 🤳, tak to bude samozřejmě trošku delší proces…


Neříkám, že to bude trvat roky, nebo že musíš ukazovat svůj obličej ❌, ať máš úspěch, to vůbec ne, ale jde o to, že nyní začínáš bez zkušeností a nabrat prvních 100 členů může klidně trvat 90-180 dní, kvůli důvěře zákazníků.


Strategie, co ti dnes ukážu ti však pomohou vše 10x zefektivnit ⚡️ a věřím, že když je použiješ, tak se dostaneš do svého cíle a získáš prvních nebo dalších 100+ předplatitelů!


P.S. Měsíčně placenou komunitu / členství můžeš rozjet i jako naprostý začátečník bez zkušeností - stačí ti buď jakýkoliv koníček, ve kterém jsi napřed, nebo použiješ marketingové taktiky z této stránky, jako operátor pro jiné tvůrce s expertízou - budeš placený % z celého zisku komunity.


Časté chyby, kvůli kterým 99% lidí neuspěje s měsíčně placenou komunitou / členstvím…


❌ Zveš lidi rovnou na přehled svého členství… Nejčastěji tuto chybu vidím například u tvůrců na HeroHero - Drtivá většina dělá tuto chybu, kvůli které nemají prodeje, nebo si velmi limitují přísun nových členů - lidé ti ještě nevěří a ve tvé nabídce nevidí hodnotu - potřebuješ tzv. "funnel - prodejní trychtýř"…


❌ Cena členství - nesprávně zvolená cena může extrémně ovlivnit prodejnost členství a je první chybou mnoha začátečníků


❌ Obsah členství - souvisí s cenou, lidé nemají motivaci dát ti kreditku 💳 - ve členství nevidí hodnotu, či necítí zvědavost se přidat a to je extrémně důležité


❌ Výběr nevhodné platformy - Ujasni si cíle a to, co chceš lidem ve členství předávat, HeroHero nemusí vždy být ta nejlepší platforma pro předávání hodnoty a lidé ji často vnímají jako předplatné pro kontroverzní influencery.


❌ Špatný způsob propagace - tvoříš typ obsahu, který nesbírá kvalitní sledující a potenciální členy, aneb nepotřebuješ desítky tisíc sledujících, stačí ti stovky, ale kvalitních sledujících...


❌ Nemáš žádný "conversion trigger" - aneb důvod, proč mají lidé vejít do členství právě teď, většina lidí si to rozmyslí a ztratíš je…


❌ Vše děláš ručně - nemáš systémy, které ti automatizují přísun členů


❌ Nemáš způsob, jak členy udržet uvnitř


Pojďme si rozebrat ve 4 krocích, jak to napravit a jak co nejrychleji získat svých prvních 100 členů.




🌀 Krok č.1 - Tvorba "kmotrovy" nabídky


Kmotrova nabídka


Aneb jak zvýšit své ceny a i tak prodávat více.


❓ Nabídka = vše co zákazník dostane výměnou za jeho peníze.


❓ Kmotrova = Má metoda, jak sestavit nabídku, která se neodmítá - je hodnota členství tak moc převyšující cenu, že by byl zákazník hlupák, kdyby právě teď nenakoupil?


⚠️ Prodávat běžné členství se základními příspěvky dnes už nikoho nevytrhne z míry, tyto klasické nabídky na HeroHero jsou všude kolem a musíš mít opravdu silnou osobní značku, ať jej od tebe lidé koupí a co je těžší, ať zůstanou…


Mnoho lidí si představuje prodej členství jako pasivní příjem, který už jim nikdy nevyhasne, ale květiny se musí zálévat 🌼 - čím budeme mít lepší nabídku, tím lépe udržíme lidi uvnitř.



Co doporučuji a jak sestavit "kmotrovu" nabídku?


  1. Ujasni si 1 cílovou skupinu a 1 slib členství 🎯
    (tomu říkám BIG PROMISE).

    Např.:
    Pomáhám hubeným klukům přibrat 5 kg svalů a získat sebevědomí už v příštích 60 dnech


  2. Zábava VS Edukace 🎓

    Edukativní téma bude vždy výdělečnější, pokud se tvé téma točí jen kolem zábavy, bude těžší lidi udržet uvnitř, ale zase nemusíš mít žádné know-how, či být v něčem napřed.

    Př. Edukace - fitness, vztahy, vydělávání peněz
    Př. Zábava - paranormální jevy, kontroverze


  3. Atraktivní název členství 🖊️

    Každý tvůrce by měl mít svůj název metody / kurzu, pod kterým tě lidé rozeznají - mělo by dávat najevo o čem je a znít atraktivně - volitelně používat slova jako masterclass, university ve spojení s našim názvem atp. atp.

    Například "Freedom Accelerator", "Lean Body Club"


  4. Neprodávej členství, prodávej velký balíček modulů a bonusů, který bude mít obrovskou hodnotu 🪙

    Co je atraktivnější:


    "Členství, jak získávat zákazníky na internetu"

    Nebo:

    "Získej prvních 10 zákazníků pro svůj online byznys už za 30 dní"

    📼 [MODUL] 01 FDM - Okopíruj můj přesný systém pro launch milionového podnikání do 90 dní + Roadmapa


    📼 [MODUL 02 Nový způsob podnikání, který ti přinese 100X výsledků (a proč ty staré nefungují)


    📼 [MODUL] 03 Najdi za 10 minut milionové zaměření, které tě uživí dalších 10 let


    📼 [MODUL] 04 Jak funguje osobní značka, která vydělává 6-místné částky? (strategie miliardářů)


    📼 [MODUL] 05 Jak vybudovat “božskou” osobní značku, za 1-2h práce denně (1 typem příspěvku) + příručka 10k sledujících za 90 dní.


    📼 [MODUL] 06 Zjisti, co lidé chtějí a vyber si 100.000+ Kč / Měs. digitální produkt (který vytvoříš / najdeš za víkend)


    📼 [MODUL] 07 Neprůstřelný skoro-pasivní systém prodeje, který mi přináší 15.000-20.000. Kč / Denně


    📼 [MODUL] 08 Začni prodávat rychle - spoj vše už dnes a během 10-30 minut bez tech. znalostí

    📼 [MODUL] 09 Rekapitulace - jak zaručeně trefit cíl 50/100/250 tis Kč / měs.

    🍬 Bonus: Šablona prodejní stránky, která vydělala 10 milionů

    atp. atp.


    Tyto moduly nemusíš mít ihned dostupné, můžeš udělat jen plán a vydávat je postupně - lidé se tak budou mít na co těšit.


  5. Přidej pravidelné eventy / tvou podporu ↪️ - důvod proč lidé zůstanou uvnitř (můžou to být také živé hovory, či novinky, týdenní FAQ, rozbory známých témat - v marketingu třeba rozbor něčí strategie atp.)


  6. Přidej Garanci a FOMO 😱


    Garance -
    odstrání riziko z beder zákazníka - stačí například 14 denní garance spokojenosti a vrácení peněz

    FOMO - neboli "Fear Of Missing Out" pomůže zákazníkovi rozhodnout se právě teď - o co příjde, když se nyní nepřidá? Zdražuješ své členství? Je tam omezený počet míst?


ℹ️ Prodávej celkově to, jak se změní jejich život po zakoupení členství a nikoliv jen specifikace produktu…


🌀 Krok č.2- Propagace tvého členství


Když máme sestavenou neodolatelnou nabídku, je na čase ji dostat na oči zákazníkům.


❓ Pokud ještě nevíš jaké členství tvořit a na co se zaměřit, doporučuji ti nejdříve začít tímto krokem - získáš první publikum a od nich teprve zjistíš, s čím potřebují pomoct / co by chtěli vidět ve tvém členství.


K tomu, ať vybudujeme členství o stovkách, či tisících předplatitelů si musíme získat pozornost 👀 v online světě…


I když máme ten nejlepší produkt, musíme o něm dát lidem nenásilně vědět a ta nejlepší strategie jak se propagovat a to 100% zdarma, je dnes tvořit obsah a budovat svou osobní značku / či tématickou stránku / kanál na sociálních sítích (přesně tak jsem rozjel mé poslední projekty z 0 na milionové).


Koukni na ty nejúspěšnější tvůrce v ČR/SK, kteří mají velké HeroHero, či jiné předplatné, všichni do jednoho tvoří obsah. (Obsah lze tvořit na Instagramu, TikToku, YouTube a dalších platformách - YouTube je nejnáročnější)



Například Ondra Koběrský a jeho 6000 členů na Patreonu


Také v zahraničí následují všichni stejné strategie - kontroverzní podnikatel Andrew Tate na tomto způsobu vybudoval obrovský byznys, jeho členství mu přináší přes 200 Milionů Kč za měsíc… (v době psaní článku)



Většina začátečníků ale také zajetých podnikatelů však tvoří obsah špatně…


Neumí získat relevantní návštěvnost, kterou následně pomocí správné prodejní strategie přetvoří v zákazníky a myslí si, že potřebují desítky tisíc sledujících, aby vydělali peníze, to však není vůbec pravda ❌, důležitá je kvalita sledujících, nikoliv kvantita - prodávat můžeš i s 500 sledujícími.


Zde jsou pravidla, jak tvořit obsah (na IG a TT) 📱, který ti vybuduje publikum nakupujících už v následujících měsících a už nikdy se nebudeš muset bát o peníze - stejně jako jsem to udělal já s mou značkou @toby_ecom


Toby Ecom

Má osobní značka mi vydělala prvních 250 tis. Kč / měsíc, když jsem měl 3500 sledujících…


Jak na obsah, který buduje relevantní publikum, které bude nakupovat?


Vyber si jedno téma, kolem tvého zájmu / knowhow, či trendu na které budeš tvořit obsah


POMÁHEJ, POMÁHEJ A POMÁHEJ! Neprodávej ve svém obsahu, pouze lidem dávej hodnotu a pomáhej jim řešit problémy ve tvém zaměření - pokud máš edukativní téma. (pokud máš zábavné téma hraj hodně na zvědavost a zbytek obsahu umisťuj do členství - viz. podcasty)


Tvoř krátká videa na svůj telefon (stačí ti 1x příspěvek denně / za 2 dny) - nejlepší způsob, jak dnes získat dosahy, tato videa můžou být mluvící, či pouze textová - důležité je dodržet následující dva body..


✅ Inspiruj se u konkurence v zahraničí, najdi tvůrce na stejné téma a napodobuj jejich úspěšné videa se svou myšlenkou - nekopíruj, pouze modeluj a tak se staneš virální mnohem snáze.


Nebuď robot! Buď sám/a sebou, sdílej své zkušenosti a úspěchy, lidé v tebe získají mnohem větší důvěru.


Vyzývej lidi k akcím! Říkej lidem co po nich ve videu chceš, dát follow, kliknout na odkaz, okomentovat příspěvek?


P.S. Pokud chceš vědět více o budování osobní značky a jak přesně to dělám já abych tím vydělával statisíce měsíčně, omrkni můj on-line kurz "Ziskový tvůrce" ZDE (je nyní v 98% slevě za pouhých 149 Kč) 👇

Ziskový tvůrce



🌀 Krok č.3 - Milionová Prodejní strategie (zíkávej členy na automat)


❓Zveš své lidi rovnou na přehled svého členství a divíš se, proč nikdo nenakupuje, i když to tak přece dělají všichni?


Mám pro tebe novinku, všichni to totiž dělají špatně ❌ a ti co prodávají i tímto způsobem, tak těm se to daří díky vybudované osobní značce a šlo by to hodně zlepšit…


👉 Potřebuješ předvídatelný automatizovaný systém, který ti bude získávat zákazníky…


A co je na tom nejlepší zvládneš si jej vytvořit i ty a to už během 24 hodin!


Zde je přesný způsob jak, a jak jsem já vytvořil extrémně ziskové členství, které vydělávalo téměř 1 mil Kč měsíčně už do 90 dní! 🚀

Toby Ecom

Zde je náčrt této snadné strategie:


Flixy strategie


👉 Ke zprovoznění celé této strategie používám Flixy.cz (all-in-one nástroj pro online podnikatele) - je to nejdostupnější a nejrychlejší nástroj pro prodej digitálních produktů / členství v ČR/SK⚡…


"To mám něco platit?! 🤔" Chápu tě chceš minimalizovat své rizika, ale pochop, že ti stačí doslova 2-4 členové ve tvé placené komunitě za pár Euro měsíčně a 100% se ti zaplatí celá investice do Flixy, díky které v kombinaci s touto strategií získáš stovky členů navíc 💪! Vyzkoušet si jej však můžeš 100% zdarma…



  1. Krok - Z našeho obsahu nezveme zákazníky rovnou na placené členství, nýbrž na "Magnet"

    🧲 Magnet je materiál zdarma, který zašleme návštěvníkům výměnou za jejich kontakt (v té chvíli se stane Leadem - neboli potenciálním zákazníkem)

    Materiál zdarma by jim měl pomoct získat nějaký výsledek / prozradit naše tajemství / metodu, kterou jim prodáváme ve členství a získat tak důvěru zákazníků.

    Materiál může být například PDF E-book 📕 - nebo mnou oblíbený webinář / případová studie 📽️ - čím promakanější, tím lepší…



    Flixy Webinář




    Stránku s magnetem (opt-in page) si vytvořím ve Flixy pomocí funkce "prodej / stažení digitálního obsahu" během pár minut 👇 produktu nedám žádnou cenu, bude zdarma pouze za výběr emailu a jména.


    Flixy funkce


    Na stránce obhájíme nadpisem a pod-nadpisem co zákazníci dostanou a dole na stránce mohou zadat mail, výměnou za onen materiál. 📩

    Flixy optin page

Nastavení ve Flixy je maximálně jednoduché a rychlé - vše je optimalizováno pro telefony, odkud plyne 99% návštěvnosti.



  1. Krok - Prezentujeme naši placenou nabídku

    Až nyní, když jsme si získali důvěru a odhalili naše metody v materiálu zdarma, nabídneme lidem placené členství.

    Aby jej lidé kupovali HODNĚ, musí splňovat kmotrovu nabídku a náš obsah musí být konzistentní s tématem členství.

    ⚠️ Tuto nabídku však nyní obhájíme na prodejní stránce s videem - to je další HACK, který ti navýší prodeje…

    Nezveme tedy lidi na přistávací stránku členství - není to zdaleka tak efektivní!!!

    HeroHero vs prodejní stránka




    Ve Flixy tedy opět vytvořím prodejní stránku 👇

    👉 Pokud mám mé členství na HeroHero - využiju funkci "produktová / přistávací stránka" - z té následně odkazuju na platbu v HeroHero
    (zvýšíme tím až několikrát počet členů, kteří se přidají protože zde můžeme mnohem lépe obhájit hodnotu)

    👉 Pokud chceme mít vše jednodušší a na jednom místě, můžeme využít Flixy pro hostování placené komunity s výhodnějším poplatkem a možností přidávat také kurzy a fórum v komunitě
    - na to využiju produkt "předplatné / členství" a vlevo v záložce "Komunity" vytvoříme komunitu na kterou tohle členství připojíme (automaticky kontroluje zda-li členové platí).


    Flixy Funkce


    Opět vytvoříme prodejní stránku členství 👇

    Flixy prodejní stránka



    Viz vzhled komunity ve Flixy (z pozice admina):

    Flixy komunity


    ❓ Pokud stále tápeš, jestli využít komunity na Flixy, zde je krátké porovnání mezi námi a známými platformami, které poskytují měsíční členství / placené komunity:

    Flixy vs herohero



  2. Krok - Automatizace ↪️ - nyní je třeba zpracovat ty, co se nerozhodli ihned, budeme je "ohřívat" (volitelný krok)

    Kontakty přes Flixy napojíme na Smartemailing / Mailerlite (na jedno kliknutí) a vytvoříme automatizaci e-mailů 📩, které budou dávat lidem další hodnotu zdarma a odkazovat na naše placené členství…

    "Fuj… Emaily? ✉️"

    Né tak docela - tato strategie mi vydělala doslova miliony korun, musíš dělat e-maily, které lidé číst chcou, jakmile jsou jednou ve tvé databázi, tak je téměř zdarma můžeš oslovovat a získávat z nich zákazníky.


    Smartemailing


    Ve chvíli, kdy máme tisíce lidí ve své databázi můžou nám skrze e-mailing stabilně přibývat denně členové bez další práce.



🌀 Kroč č.4 - Prvních / dalších 100 členů


Takže jak nyní postupovat, abychom získali 100 členů…


Zde je Checklist co musíme udělat:


Máme skvělou (kmotrovu) nabídku - ve členství je nutné předávat více, než jen základní příspěvky jako například často vidíme v nabídkách HeroHero - to bude fungovat, jen pokud budeš Influencer s obrovským publikem…


Doporučuji založit celou placenou komunitu, kde lidé budou mít pocit, že jsou něčeho součástí a že mají podporu tvůrce a nejlépe spojit členství s celými online kurzy a dalšími digitálními produkty (tohle vše je možné například ve Flixy komunitách)


Věnoval jsem alespoň 60 dní tvorbě obsahu a mé osobní značky, vybudoval jsem si základní publikum kupců / nebo zapnu placenou reklamu.


Mám připravený prodejní "Funnel" na Flixy - tedy alespoň stránku s magnetem a prodejní stránku


✅ Volitelné: Zakomponoval jsem mailovou automatizaci



Pokud tohle splňuji, můžu vypustit členství do světa, pozvu všechny lidi co mám v publiku, či v mé mailové databázi do mého magnetu 🧲 (materiálu zdarma, kde na závěr lidem odhaluju mou nabídku členství a odkazuju na prodejní stránku) a nechám ať se děje magie na pozadí! ✨


Když vše udělám správně, měl bych dosáhnout 100+ členů už v prvních 30 dnech!



Mé doporučení na závěř…


  • Využívej sběr kontaktů a prodejní stránky na Flixy pro maximalizaci prodejů a snadnou automatizaci, ať už používáš jakoukoliv platformu pro tvé členství.

  • Pokud tvoříš edukativní obsah, zvaž komunity na Flixy - mnohem lépe budeš budovat členství, kde lidé zůstanou a vše budeš mít propojené s fakturací, prodejními stránkami a mnohem více s menším poplatkem - zároveň můžeš prodávat další produkty jako "upsell" a vydělat z každého člena více peněz.

  • Pokud chceš ke všemu detailní postupy a naučit se vše co vím o marketingu, jak sestavit prodejní stránky, magnety, jak se propagovat a dostat na vše šablony, které mi aktivně vydělávají - vše krok-za-krokem za ruku, omrkni můj kurz DPU - Digital Products University 👉 ZDE (Součástí je i nahoře zmíněný kurz Ziskový tvůrce)

  • Znej svého zákazníka! Co přesně řeší za problémy? Jaké má obavy? Co nechce dělat? Pokud tohle nevíš, nikdy nevytvoříš efektivní nabídku, textace na prodejních stránkách a videa, které zákazníky přesvědčí o hodnotě tvého členství!

  • Skvělá strategie je udělat dvě komunity - jednu zdarma - do které umístíš své magnety a jiné materiály zdarma, můžeš zodpovídat základní dotazy a jednu placenou - v té zdarma je ohřívej do té placené - tohle lze opět udělat ve Flixy komunitách!

Odstartuj své podnikání rychle & jednoduše

Vytvoř si svůj Flixy obchod ZDARMA, bez zadávání karty 👇

Bez zadávání kreditní karty

Možnost zrušit kdykoliv

Garance spokojenosti

Rychlá Podpora

Odstartuj své podnikání rychle & jednoduše

Vytvoř si svůj Flixy obchod ZDARMA, bez zadávání karty 👇

Bez zadávání kreditní karty

Možnost zrušit kdykoliv

Garance spokojenosti

Rychlá Podpora

Odstartuj své podnikání rychle & jednoduše

Vytvoř si svůj Flixy obchod ZDARMA, bez zadávání karty 👇

Bez zadávání kreditní karty

Možnost zrušit kdykoliv

Garance spokojenosti

Rychlá Podpora

Odstartuj své podnikání rychle & jednoduše

Vytvoř si svůj Flixy obchod ZDARMA, bez zadávání karty 👇

Bez zadávání kreditní karty

Možnost zrušit kdykoliv

Garance spokojenosti

Rychlá Podpora