📕

Případová studie

📕

Případová studie

📕

Případová studie

📕

Případová studie

Z 0 na 100.000 Kč / Měsíc pomocí Flixy - @ondrej_digital

Z 0 na 100.000 Kč / Měsíc pomocí Flixy - @ondrej_digital

Z 0 na 100.000 Kč / Měsíc pomocí Flixy - @ondrej_digital

Z 0 na 100.000 Kč / Měsíc pomocí Flixy - @ondrej_digital

Případová studie Flixy
Případová studie Flixy
Případová studie Flixy
Případová studie Flixy

🗓️

17. Června 2024

Na konci budete vědět 👇


  • Jaký byl Ondrův plán

  • Jak ušetřil spoustu peněz na začátku jeho cesty

  • Jaké využil nástroje

  • Jaké byly přesné kroky ke zprovoznění celého podnikání

  • Marketingová strategie pro zisk prvních zákazníků

  • Jak to udělal úplně bez rizika a s jistotou, že se jeho produkty budou prodávat.

  • Získejte inspiraci a strategie pro Vaše podnikání…



Co je to Flixy a k čemu se používá?


Flixy je jednoduchý a rychlý (all-in-one) nástroj, který Ondra použil pro spuštění svého ziskového on-line podnikání.


Pomáhá on-line podnikatelům 📱 - prodávat jejich digitální produkty, členství a služby už za 10 minut ⏱️ a na pár kliknutí (nejen) na sociálních sítích a to bez technických znalostí.


Představení hlavního hrdiny 🥷 (@ondrej_digital):


Ondra touto dobou již 9 měsíců tvoří svou osobní značku na sociálních sítích (zejména na Instagramu a TikToku).


Ve svém obsahu učí začátečníky, jak mohou spustit své on-line podnikání s pomocí tvorby "krátkého" obsahu, zpeněžit svou vášeň a začít se živit odkudkoliv, přesně tak, jako to na začátku dokázal on.


(Ondrův profil na Instagramu)


👉 Ondra se rozhodl, že chce své znalosti zpeněžit skrze svůj vlastní on-line kurz, potenciální zákazníky bude sbírat skrze emailový opt-in za PDF materiál zdarma, zde však narazil na první výzvy.



Jakým výzvám Ondra na začátku čelil?


Ondra se přirozeně nechtěl vystavovat velkému riziku a ihned utrácet tisíce Kč měsíčně za několik drahých nástrojů, spuštění vlastního on-line kurzu totiž nebývá levná záležitost…


I když je to způsob, jak mít 100% zisky z každé objednávky, pracovat odkudkoliv a vydělávat peníze na automat.


Potřeboval způsob, jak bude:


  1. Sbírat kontakty na potenciální zákazníky ✉️

  2. Posílat jim materiál zdarma 📕

  3. Potřeboval někde hostovat jeho on-line kurz 🎥

  4. Obhájit jeho hodnotu na prodejní stránce

  5. Samozřejmě vybírat platby výměnou za přístupy…

  6. Vystavovat a posílat zákazníkům faktury 🧾


Tohle však byla v minulosti záležitost na desítky hodin nastavování a placení několika drahých nástrojů.


Ondru odrazovala technická stránka a celková složitost, při tvorbě webů, či komplikovaných prodejních trychtýřů a to nejen kvůli času a penězům, které by musel investovat, ale zároveň chtěl učit i své studenty lepší způsoby, jak tohle nastavit rychle ⚡️, snadno a s minimální investicí…


I když existovalo pár zahraničních nástrojů 🌎, které s tímhle dokázaly pomoct, nebyly v češtině, neměly českou fakturaci a neuměly několik marketingových triků, které Ondra potřeboval.



Řešení přišlo na svět… Vyšla BETA-Verze nástroje Flixy!


Nejspíš to byl osud 😎


Ve chvíli, kdy byl Ondra odhodlaný začít vše tvořit, vyšla jedna z prvních verzí nástroje Flixy.


Ondra se o nás poprvé dozvěděl z kurzu Digital Products University od samotného spoluzakladatele Flixy @toby_ecom

👇


Řešení, které hledal… Snadný, dostupný a efektivní nástroj, který umí vše na jednom místě.


Získali jsme tedy Ondru, jako nového uživatele - vše začal zkoušet v trialové verzi zdarma (kde jsou dostupné všechny nástroje neomezeně) - účet a platební bránu si založil během 5 minut na základě instrukcí ve Flixy.



Chtěl si být nejdříve jistý, že o kurz bude zájem…


Ondra se nechtěl vystavovat riziku.


Rozhodl se tedy, že kurz dá k dispozici lidem na předprodej za výhodnější cenu.


Sestavil si tak ve Flixy celý "prodejní trychtýř", ještě než byl jeho digitální produkt hotový a začal tak monetizovat jeho ideu v rámci několika dní. (Nevedl tak lidi přímo do Flixy obchodu, ale rovnou na stránku s ebookem zdarma - v pozadí pak lidi provedl celým jeho prodejním trychtýřem za ruku, tam kde je mít potřeboval)


Jeho postup byl následovný:


  1. Vytvořil PDF materiál zdarma 📕 (ebook) v programu Canva, kde lidem radí, jak mohou začít úplně zdarma, prozradí, do jakého cíle je může PDF dostat, kdo je on, jaké má zkušenosti a ukáže své jedinečné řešení, na konci už vyzývá potenciální zákazníky k zakoupení jeho on-line kurzu (pokud chcou postup krok-za-krokem a také jeho podporu).

  2. Tento materiál vystavil do Flixy pomocí funkce "Prodej / Stažení digitálního obsahu" - která sloužila jako opt-in stránka (zvolil cenu 0 Kč) pro výběr jména a emailové adresy, které následně může použít pro další oslovování. 👇

(ilustrační obrázek)


  1. Na konci materiálu zve lidi do odkazu na prodejní stránku 🔗, kde mohou lidé předobjednat jeho on-line kurz za výhodnější cenu, zde opět využil funkci "Prodej / Stažení digitálního obsahu", přidal však ještě prodejní video, cenu s upozorněním, že jde o předprodej a upsell na 1:1 konzultaci. 📞

(ilustrační obrázek)


Jelikož je Flixy intuitivní, nemusel se učit se softwarem pracovat, soustředil se hlavně na jeho marketingové texty a ať se produkt skvěle prodává… 🤑


Celá strategie pak mohla vypadat takhle:

(Stejnou strategii používáme i my u některých digitálních produktů)



Začal pozývat lidi do e-booku zdarma


Zde poprvé v akci využil opt-in stránku, kterou vytvořil pro stažení PDF materiálu výměnou za e-mailové adresy.


Měl připraveny také všechny ostatní stránky a během pár dní začaly chodit první před-prodeje na on-line kurz!


Po 6 měsících provozování své osobní značky se tak dostal na příjem 100. tis Kč / Měsíc 💰


Výhodou prodejních stránek ve Flixy, je také možnost pro zákazníky platit skrze Apple pay, nebo Google pay a zaplatit tak doslova na jedno kliknutí - tím zvýšíme počet prodejů, zároveň jsou prodejní stránky jednoduché a mají všechny informace pod sebou - zákazníka tak provedeme vším za ruku až k nákupu, aniž by se ztrácel.


  • Ondra prodával v předprodeji ve vlnách (x počet lidí za x výhodnější cenu)



Klíčové faktory úspěchu Ondry 🔑


  • Využil správný nástroj, určený pro prodej namísto webových stránek

  • Správná marketingová strategie skrze opt-in - nejdříve si získá důvěru a až pak prodává

  • Tvoří hodnotný obsah na sociální sítě, kde ukazuje své zkušenosti a lidé tak sami nakupují bez nátlaku

  • Má jedno své řešení, které jej odlišuje od ostatních

  • Byl konzistentní a vše dělal po práci ve volném čase



🆕 Novinka - Nyní by mohl Ondra Hostovat svůj kurz přímo ve Flixy, a spustit také placenou komunitu 🚀




Jak napodobit Ondrův úspěch?

Přečtěte si Ondrův E-book ZDARMA, kde Vám prozradí, jak začít.


A nebo 👇


Se naučte přesnou strategii, jak přeměňit svou vášeň na příjem už v příštích 90 dnech, pomocí ověřených metod tvorby osobní značky, digitálních produktů a prodejních trychtýřů! ✨


  • A to i bez předchozích zkušeností

  • Bez rizika a téměř bez investic

  • ✅ Klidně za 1-2 hodiny denně na AUTOMAT...


Získejte celý náš on-line kurz, s 98% slevou ZDE -> Kurz Ziskový Tvůrce


Nebo vyzkoušejte Flixy 100% Zdarma a začněte prodávat už za pár minut :)


P.S. Zde je ještě detailní video-rozbor celé Ondrovy cesty z marketingové stránky:

🗓️

17. Června 2024

Na konci budete vědět 👇


  • Jaký byl Ondrův plán

  • Jak ušetřil spoustu peněz na začátku jeho cesty

  • Jaké využil nástroje

  • Jaké byly přesné kroky ke zprovoznění celého podnikání

  • Marketingová strategie pro zisk prvních zákazníků

  • Jak to udělal úplně bez rizika a s jistotou, že se jeho produkty budou prodávat.

  • Získejte inspiraci a strategie pro Vaše podnikání…



Co je to Flixy a k čemu se používá?


Flixy je jednoduchý a rychlý (all-in-one) nástroj, který Ondra použil pro spuštění svého ziskového on-line podnikání.


Pomáhá on-line podnikatelům 📱 - prodávat jejich digitální produkty, členství a služby už za 10 minut ⏱️ a na pár kliknutí (nejen) na sociálních sítích a to bez technických znalostí.


Představení hlavního hrdiny 🥷 (@ondrej_digital):


Ondra touto dobou již 9 měsíců tvoří svou osobní značku na sociálních sítích (zejména na Instagramu a TikToku).


Ve svém obsahu učí začátečníky, jak mohou spustit své on-line podnikání s pomocí tvorby "krátkého" obsahu, zpeněžit svou vášeň a začít se živit odkudkoliv, přesně tak, jako to na začátku dokázal on.


(Ondrův profil na Instagramu)


👉 Ondra se rozhodl, že chce své znalosti zpeněžit skrze svůj vlastní on-line kurz, potenciální zákazníky bude sbírat skrze emailový opt-in za PDF materiál zdarma, zde však narazil na první výzvy.



Jakým výzvám Ondra na začátku čelil?


Ondra se přirozeně nechtěl vystavovat velkému riziku a ihned utrácet tisíce Kč měsíčně za několik drahých nástrojů, spuštění vlastního on-line kurzu totiž nebývá levná záležitost…


I když je to způsob, jak mít 100% zisky z každé objednávky, pracovat odkudkoliv a vydělávat peníze na automat.


Potřeboval způsob, jak bude:


  1. Sbírat kontakty na potenciální zákazníky ✉️

  2. Posílat jim materiál zdarma 📕

  3. Potřeboval někde hostovat jeho on-line kurz 🎥

  4. Obhájit jeho hodnotu na prodejní stránce

  5. Samozřejmě vybírat platby výměnou za přístupy…

  6. Vystavovat a posílat zákazníkům faktury 🧾


Tohle však byla v minulosti záležitost na desítky hodin nastavování a placení několika drahých nástrojů.


Ondru odrazovala technická stránka a celková složitost, při tvorbě webů, či komplikovaných prodejních trychtýřů a to nejen kvůli času a penězům, které by musel investovat, ale zároveň chtěl učit i své studenty lepší způsoby, jak tohle nastavit rychle ⚡️, snadno a s minimální investicí…


I když existovalo pár zahraničních nástrojů 🌎, které s tímhle dokázaly pomoct, nebyly v češtině, neměly českou fakturaci a neuměly několik marketingových triků, které Ondra potřeboval.



Řešení přišlo na svět… Vyšla BETA-Verze nástroje Flixy!


Nejspíš to byl osud 😎


Ve chvíli, kdy byl Ondra odhodlaný začít vše tvořit, vyšla jedna z prvních verzí nástroje Flixy.


Ondra se o nás poprvé dozvěděl z kurzu Digital Products University od samotného spoluzakladatele Flixy @toby_ecom

👇


Řešení, které hledal… Snadný, dostupný a efektivní nástroj, který umí vše na jednom místě.


Získali jsme tedy Ondru, jako nového uživatele - vše začal zkoušet v trialové verzi zdarma (kde jsou dostupné všechny nástroje neomezeně) - účet a platební bránu si založil během 5 minut na základě instrukcí ve Flixy.



Chtěl si být nejdříve jistý, že o kurz bude zájem…


Ondra se nechtěl vystavovat riziku.


Rozhodl se tedy, že kurz dá k dispozici lidem na předprodej za výhodnější cenu.


Sestavil si tak ve Flixy celý "prodejní trychtýř", ještě než byl jeho digitální produkt hotový a začal tak monetizovat jeho ideu v rámci několika dní. (Nevedl tak lidi přímo do Flixy obchodu, ale rovnou na stránku s ebookem zdarma - v pozadí pak lidi provedl celým jeho prodejním trychtýřem za ruku, tam kde je mít potřeboval)


Jeho postup byl následovný:


  1. Vytvořil PDF materiál zdarma 📕 (ebook) v programu Canva, kde lidem radí, jak mohou začít úplně zdarma, prozradí, do jakého cíle je může PDF dostat, kdo je on, jaké má zkušenosti a ukáže své jedinečné řešení, na konci už vyzývá potenciální zákazníky k zakoupení jeho on-line kurzu (pokud chcou postup krok-za-krokem a také jeho podporu).

  2. Tento materiál vystavil do Flixy pomocí funkce "Prodej / Stažení digitálního obsahu" - která sloužila jako opt-in stránka (zvolil cenu 0 Kč) pro výběr jména a emailové adresy, které následně může použít pro další oslovování. 👇

(ilustrační obrázek)


  1. Na konci materiálu zve lidi do odkazu na prodejní stránku 🔗, kde mohou lidé předobjednat jeho on-line kurz za výhodnější cenu, zde opět využil funkci "Prodej / Stažení digitálního obsahu", přidal však ještě prodejní video, cenu s upozorněním, že jde o předprodej a upsell na 1:1 konzultaci. 📞

(ilustrační obrázek)


Jelikož je Flixy intuitivní, nemusel se učit se softwarem pracovat, soustředil se hlavně na jeho marketingové texty a ať se produkt skvěle prodává… 🤑


Celá strategie pak mohla vypadat takhle:

(Stejnou strategii používáme i my u některých digitálních produktů)



Začal pozývat lidi do e-booku zdarma


Zde poprvé v akci využil opt-in stránku, kterou vytvořil pro stažení PDF materiálu výměnou za e-mailové adresy.


Měl připraveny také všechny ostatní stránky a během pár dní začaly chodit první před-prodeje na on-line kurz!


Po 6 měsících provozování své osobní značky se tak dostal na příjem 100. tis Kč / Měsíc 💰


Výhodou prodejních stránek ve Flixy, je také možnost pro zákazníky platit skrze Apple pay, nebo Google pay a zaplatit tak doslova na jedno kliknutí - tím zvýšíme počet prodejů, zároveň jsou prodejní stránky jednoduché a mají všechny informace pod sebou - zákazníka tak provedeme vším za ruku až k nákupu, aniž by se ztrácel.


  • Ondra prodával v předprodeji ve vlnách (x počet lidí za x výhodnější cenu)



Klíčové faktory úspěchu Ondry 🔑


  • Využil správný nástroj, určený pro prodej namísto webových stránek

  • Správná marketingová strategie skrze opt-in - nejdříve si získá důvěru a až pak prodává

  • Tvoří hodnotný obsah na sociální sítě, kde ukazuje své zkušenosti a lidé tak sami nakupují bez nátlaku

  • Má jedno své řešení, které jej odlišuje od ostatních

  • Byl konzistentní a vše dělal po práci ve volném čase



🆕 Novinka - Nyní by mohl Ondra Hostovat svůj kurz přímo ve Flixy, a spustit také placenou komunitu 🚀




Jak napodobit Ondrův úspěch?

Přečtěte si Ondrův E-book ZDARMA, kde Vám prozradí, jak začít.


A nebo 👇


Se naučte přesnou strategii, jak přeměňit svou vášeň na příjem už v příštích 90 dnech, pomocí ověřených metod tvorby osobní značky, digitálních produktů a prodejních trychtýřů! ✨


  • A to i bez předchozích zkušeností

  • Bez rizika a téměř bez investic

  • ✅ Klidně za 1-2 hodiny denně na AUTOMAT...


Získejte celý náš on-line kurz, s 98% slevou ZDE -> Kurz Ziskový Tvůrce


Nebo vyzkoušejte Flixy 100% Zdarma a začněte prodávat už za pár minut :)


P.S. Zde je ještě detailní video-rozbor celé Ondrovy cesty z marketingové stránky:

🗓️

17. Června 2024

Na konci budete vědět 👇


  • Jaký byl Ondrův plán

  • Jak ušetřil spoustu peněz na začátku jeho cesty

  • Jaké využil nástroje

  • Jaké byly přesné kroky ke zprovoznění celého podnikání

  • Marketingová strategie pro zisk prvních zákazníků

  • Jak to udělal úplně bez rizika a s jistotou, že se jeho produkty budou prodávat.

  • Získejte inspiraci a strategie pro Vaše podnikání…



Co je to Flixy a k čemu se používá?


Flixy je jednoduchý a rychlý (all-in-one) nástroj, který Ondra použil pro spuštění svého ziskového on-line podnikání.


Pomáhá on-line podnikatelům 📱 - prodávat jejich digitální produkty, členství a služby už za 10 minut ⏱️ a na pár kliknutí (nejen) na sociálních sítích a to bez technických znalostí.


Představení hlavního hrdiny 🥷 (@ondrej_digital):


Ondra touto dobou již 9 měsíců tvoří svou osobní značku na sociálních sítích (zejména na Instagramu a TikToku).


Ve svém obsahu učí začátečníky, jak mohou spustit své on-line podnikání s pomocí tvorby "krátkého" obsahu, zpeněžit svou vášeň a začít se živit odkudkoliv, přesně tak, jako to na začátku dokázal on.


(Ondrův profil na Instagramu)


👉 Ondra se rozhodl, že chce své znalosti zpeněžit skrze svůj vlastní on-line kurz, potenciální zákazníky bude sbírat skrze emailový opt-in za PDF materiál zdarma, zde však narazil na první výzvy.



Jakým výzvám Ondra na začátku čelil?


Ondra se přirozeně nechtěl vystavovat velkému riziku a ihned utrácet tisíce Kč měsíčně za několik drahých nástrojů, spuštění vlastního on-line kurzu totiž nebývá levná záležitost…


I když je to způsob, jak mít 100% zisky z každé objednávky, pracovat odkudkoliv a vydělávat peníze na automat.


Potřeboval způsob, jak bude:


  1. Sbírat kontakty na potenciální zákazníky ✉️

  2. Posílat jim materiál zdarma 📕

  3. Potřeboval někde hostovat jeho on-line kurz 🎥

  4. Obhájit jeho hodnotu na prodejní stránce

  5. Samozřejmě vybírat platby výměnou za přístupy…

  6. Vystavovat a posílat zákazníkům faktury 🧾


Tohle však byla v minulosti záležitost na desítky hodin nastavování a placení několika drahých nástrojů.


Ondru odrazovala technická stránka a celková složitost, při tvorbě webů, či komplikovaných prodejních trychtýřů a to nejen kvůli času a penězům, které by musel investovat, ale zároveň chtěl učit i své studenty lepší způsoby, jak tohle nastavit rychle ⚡️, snadno a s minimální investicí…


I když existovalo pár zahraničních nástrojů 🌎, které s tímhle dokázaly pomoct, nebyly v češtině, neměly českou fakturaci a neuměly několik marketingových triků, které Ondra potřeboval.



Řešení přišlo na svět… Vyšla BETA-Verze nástroje Flixy!


Nejspíš to byl osud 😎


Ve chvíli, kdy byl Ondra odhodlaný začít vše tvořit, vyšla jedna z prvních verzí nástroje Flixy.


Ondra se o nás poprvé dozvěděl z kurzu Digital Products University od samotného spoluzakladatele Flixy @toby_ecom

👇


Řešení, které hledal… Snadný, dostupný a efektivní nástroj, který umí vše na jednom místě.


Získali jsme tedy Ondru, jako nového uživatele - vše začal zkoušet v trialové verzi zdarma (kde jsou dostupné všechny nástroje neomezeně) - účet a platební bránu si založil během 5 minut na základě instrukcí ve Flixy.



Chtěl si být nejdříve jistý, že o kurz bude zájem…


Ondra se nechtěl vystavovat riziku.


Rozhodl se tedy, že kurz dá k dispozici lidem na předprodej za výhodnější cenu.


Sestavil si tak ve Flixy celý "prodejní trychtýř", ještě než byl jeho digitální produkt hotový a začal tak monetizovat jeho ideu v rámci několika dní. (Nevedl tak lidi přímo do Flixy obchodu, ale rovnou na stránku s ebookem zdarma - v pozadí pak lidi provedl celým jeho prodejním trychtýřem za ruku, tam kde je mít potřeboval)


Jeho postup byl následovný:


  1. Vytvořil PDF materiál zdarma 📕 (ebook) v programu Canva, kde lidem radí, jak mohou začít úplně zdarma, prozradí, do jakého cíle je může PDF dostat, kdo je on, jaké má zkušenosti a ukáže své jedinečné řešení, na konci už vyzývá potenciální zákazníky k zakoupení jeho on-line kurzu (pokud chcou postup krok-za-krokem a také jeho podporu).

  2. Tento materiál vystavil do Flixy pomocí funkce "Prodej / Stažení digitálního obsahu" - která sloužila jako opt-in stránka (zvolil cenu 0 Kč) pro výběr jména a emailové adresy, které následně může použít pro další oslovování. 👇

(ilustrační obrázek)


  1. Na konci materiálu zve lidi do odkazu na prodejní stránku 🔗, kde mohou lidé předobjednat jeho on-line kurz za výhodnější cenu, zde opět využil funkci "Prodej / Stažení digitálního obsahu", přidal však ještě prodejní video, cenu s upozorněním, že jde o předprodej a upsell na 1:1 konzultaci. 📞

(ilustrační obrázek)


Jelikož je Flixy intuitivní, nemusel se učit se softwarem pracovat, soustředil se hlavně na jeho marketingové texty a ať se produkt skvěle prodává… 🤑


Celá strategie pak mohla vypadat takhle:

(Stejnou strategii používáme i my u některých digitálních produktů)



Začal pozývat lidi do e-booku zdarma


Zde poprvé v akci využil opt-in stránku, kterou vytvořil pro stažení PDF materiálu výměnou za e-mailové adresy.


Měl připraveny také všechny ostatní stránky a během pár dní začaly chodit první před-prodeje na on-line kurz!


Po 6 měsících provozování své osobní značky se tak dostal na příjem 100. tis Kč / Měsíc 💰


Výhodou prodejních stránek ve Flixy, je také možnost pro zákazníky platit skrze Apple pay, nebo Google pay a zaplatit tak doslova na jedno kliknutí - tím zvýšíme počet prodejů, zároveň jsou prodejní stránky jednoduché a mají všechny informace pod sebou - zákazníka tak provedeme vším za ruku až k nákupu, aniž by se ztrácel.


  • Ondra prodával v předprodeji ve vlnách (x počet lidí za x výhodnější cenu)



Klíčové faktory úspěchu Ondry 🔑


  • Využil správný nástroj, určený pro prodej namísto webových stránek

  • Správná marketingová strategie skrze opt-in - nejdříve si získá důvěru a až pak prodává

  • Tvoří hodnotný obsah na sociální sítě, kde ukazuje své zkušenosti a lidé tak sami nakupují bez nátlaku

  • Má jedno své řešení, které jej odlišuje od ostatních

  • Byl konzistentní a vše dělal po práci ve volném čase



🆕 Novinka - Nyní by mohl Ondra Hostovat svůj kurz přímo ve Flixy, a spustit také placenou komunitu 🚀




Jak napodobit Ondrův úspěch?

Přečtěte si Ondrův E-book ZDARMA, kde Vám prozradí, jak začít.


A nebo 👇


Se naučte přesnou strategii, jak přeměňit svou vášeň na příjem už v příštích 90 dnech, pomocí ověřených metod tvorby osobní značky, digitálních produktů a prodejních trychtýřů! ✨


  • A to i bez předchozích zkušeností

  • Bez rizika a téměř bez investic

  • ✅ Klidně za 1-2 hodiny denně na AUTOMAT...


Získejte celý náš on-line kurz, s 98% slevou ZDE -> Kurz Ziskový Tvůrce


Nebo vyzkoušejte Flixy 100% Zdarma a začněte prodávat už za pár minut :)


P.S. Zde je ještě detailní video-rozbor celé Ondrovy cesty z marketingové stránky:

🗓️

17. Června 2024

Na konci budete vědět 👇


  • Jaký byl Ondrův plán

  • Jak ušetřil spoustu peněz na začátku jeho cesty

  • Jaké využil nástroje

  • Jaké byly přesné kroky ke zprovoznění celého podnikání

  • Marketingová strategie pro zisk prvních zákazníků

  • Jak to udělal úplně bez rizika a s jistotou, že se jeho produkty budou prodávat.

  • Získejte inspiraci a strategie pro Vaše podnikání…



Co je to Flixy a k čemu se používá?


Flixy je jednoduchý a rychlý (all-in-one) nástroj, který Ondra použil pro spuštění svého ziskového on-line podnikání.


Pomáhá on-line podnikatelům 📱 - prodávat jejich digitální produkty, členství a služby už za 10 minut ⏱️ a na pár kliknutí (nejen) na sociálních sítích a to bez technických znalostí.


Představení hlavního hrdiny 🥷 (@ondrej_digital):


Ondra touto dobou již 9 měsíců tvoří svou osobní značku na sociálních sítích (zejména na Instagramu a TikToku).


Ve svém obsahu učí začátečníky, jak mohou spustit své on-line podnikání s pomocí tvorby "krátkého" obsahu, zpeněžit svou vášeň a začít se živit odkudkoliv, přesně tak, jako to na začátku dokázal on.


(Ondrův profil na Instagramu)


👉 Ondra se rozhodl, že chce své znalosti zpeněžit skrze svůj vlastní on-line kurz, potenciální zákazníky bude sbírat skrze emailový opt-in za PDF materiál zdarma, zde však narazil na první výzvy.



Jakým výzvám Ondra na začátku čelil?


Ondra se přirozeně nechtěl vystavovat velkému riziku a ihned utrácet tisíce Kč měsíčně za několik drahých nástrojů, spuštění vlastního on-line kurzu totiž nebývá levná záležitost…


I když je to způsob, jak mít 100% zisky z každé objednávky, pracovat odkudkoliv a vydělávat peníze na automat.


Potřeboval způsob, jak bude:


  1. Sbírat kontakty na potenciální zákazníky ✉️

  2. Posílat jim materiál zdarma 📕

  3. Potřeboval někde hostovat jeho on-line kurz 🎥

  4. Obhájit jeho hodnotu na prodejní stránce

  5. Samozřejmě vybírat platby výměnou za přístupy…

  6. Vystavovat a posílat zákazníkům faktury 🧾


Tohle však byla v minulosti záležitost na desítky hodin nastavování a placení několika drahých nástrojů.


Ondru odrazovala technická stránka a celková složitost, při tvorbě webů, či komplikovaných prodejních trychtýřů a to nejen kvůli času a penězům, které by musel investovat, ale zároveň chtěl učit i své studenty lepší způsoby, jak tohle nastavit rychle ⚡️, snadno a s minimální investicí…


I když existovalo pár zahraničních nástrojů 🌎, které s tímhle dokázaly pomoct, nebyly v češtině, neměly českou fakturaci a neuměly několik marketingových triků, které Ondra potřeboval.



Řešení přišlo na svět… Vyšla BETA-Verze nástroje Flixy!


Nejspíš to byl osud 😎


Ve chvíli, kdy byl Ondra odhodlaný začít vše tvořit, vyšla jedna z prvních verzí nástroje Flixy.


Ondra se o nás poprvé dozvěděl z kurzu Digital Products University od samotného spoluzakladatele Flixy @toby_ecom

👇


Řešení, které hledal… Snadný, dostupný a efektivní nástroj, který umí vše na jednom místě.


Získali jsme tedy Ondru, jako nového uživatele - vše začal zkoušet v trialové verzi zdarma (kde jsou dostupné všechny nástroje neomezeně) - účet a platební bránu si založil během 5 minut na základě instrukcí ve Flixy.



Chtěl si být nejdříve jistý, že o kurz bude zájem…


Ondra se nechtěl vystavovat riziku.


Rozhodl se tedy, že kurz dá k dispozici lidem na předprodej za výhodnější cenu.


Sestavil si tak ve Flixy celý "prodejní trychtýř", ještě než byl jeho digitální produkt hotový a začal tak monetizovat jeho ideu v rámci několika dní. (Nevedl tak lidi přímo do Flixy obchodu, ale rovnou na stránku s ebookem zdarma - v pozadí pak lidi provedl celým jeho prodejním trychtýřem za ruku, tam kde je mít potřeboval)


Jeho postup byl následovný:


  1. Vytvořil PDF materiál zdarma 📕 (ebook) v programu Canva, kde lidem radí, jak mohou začít úplně zdarma, prozradí, do jakého cíle je může PDF dostat, kdo je on, jaké má zkušenosti a ukáže své jedinečné řešení, na konci už vyzývá potenciální zákazníky k zakoupení jeho on-line kurzu (pokud chcou postup krok-za-krokem a také jeho podporu).

  2. Tento materiál vystavil do Flixy pomocí funkce "Prodej / Stažení digitálního obsahu" - která sloužila jako opt-in stránka (zvolil cenu 0 Kč) pro výběr jména a emailové adresy, které následně může použít pro další oslovování. 👇

(ilustrační obrázek)


  1. Na konci materiálu zve lidi do odkazu na prodejní stránku 🔗, kde mohou lidé předobjednat jeho on-line kurz za výhodnější cenu, zde opět využil funkci "Prodej / Stažení digitálního obsahu", přidal však ještě prodejní video, cenu s upozorněním, že jde o předprodej a upsell na 1:1 konzultaci. 📞

(ilustrační obrázek)


Jelikož je Flixy intuitivní, nemusel se učit se softwarem pracovat, soustředil se hlavně na jeho marketingové texty a ať se produkt skvěle prodává… 🤑


Celá strategie pak mohla vypadat takhle:

(Stejnou strategii používáme i my u některých digitálních produktů)



Začal pozývat lidi do e-booku zdarma


Zde poprvé v akci využil opt-in stránku, kterou vytvořil pro stažení PDF materiálu výměnou za e-mailové adresy.


Měl připraveny také všechny ostatní stránky a během pár dní začaly chodit první před-prodeje na on-line kurz!


Po 6 měsících provozování své osobní značky se tak dostal na příjem 100. tis Kč / Měsíc 💰


Výhodou prodejních stránek ve Flixy, je také možnost pro zákazníky platit skrze Apple pay, nebo Google pay a zaplatit tak doslova na jedno kliknutí - tím zvýšíme počet prodejů, zároveň jsou prodejní stránky jednoduché a mají všechny informace pod sebou - zákazníka tak provedeme vším za ruku až k nákupu, aniž by se ztrácel.


  • Ondra prodával v předprodeji ve vlnách (x počet lidí za x výhodnější cenu)



Klíčové faktory úspěchu Ondry 🔑


  • Využil správný nástroj, určený pro prodej namísto webových stránek

  • Správná marketingová strategie skrze opt-in - nejdříve si získá důvěru a až pak prodává

  • Tvoří hodnotný obsah na sociální sítě, kde ukazuje své zkušenosti a lidé tak sami nakupují bez nátlaku

  • Má jedno své řešení, které jej odlišuje od ostatních

  • Byl konzistentní a vše dělal po práci ve volném čase



🆕 Novinka - Nyní by mohl Ondra Hostovat svůj kurz přímo ve Flixy, a spustit také placenou komunitu 🚀




Jak napodobit Ondrův úspěch?

Přečtěte si Ondrův E-book ZDARMA, kde Vám prozradí, jak začít.


A nebo 👇


Se naučte přesnou strategii, jak přeměňit svou vášeň na příjem už v příštích 90 dnech, pomocí ověřených metod tvorby osobní značky, digitálních produktů a prodejních trychtýřů! ✨


  • A to i bez předchozích zkušeností

  • Bez rizika a téměř bez investic

  • ✅ Klidně za 1-2 hodiny denně na AUTOMAT...


Získejte celý náš on-line kurz, s 98% slevou ZDE -> Kurz Ziskový Tvůrce


Nebo vyzkoušejte Flixy 100% Zdarma a začněte prodávat už za pár minut :)


P.S. Zde je ještě detailní video-rozbor celé Ondrovy cesty z marketingové stránky:

Odstartuj své podnikání rychle & jednoduše

Vytvoř si svůj Flixy obchod ZDARMA, bez zadávání karty 👇

Bez zadávání kreditní karty

Možnost zrušit kdykoliv

Garance spokojenosti

Rychlá Podpora

Odstartuj své podnikání rychle & jednoduše

Vytvoř si svůj Flixy obchod ZDARMA, bez zadávání karty 👇

Bez zadávání kreditní karty

Možnost zrušit kdykoliv

Garance spokojenosti

Rychlá Podpora

Odstartuj své podnikání rychle & jednoduše

Vytvoř si svůj Flixy obchod ZDARMA, bez zadávání karty 👇

Bez zadávání kreditní karty

Možnost zrušit kdykoliv

Garance spokojenosti

Rychlá Podpora

Odstartuj své podnikání rychle & jednoduše

Vytvoř si svůj Flixy obchod ZDARMA, bez zadávání karty 👇

Bez zadávání kreditní karty

Možnost zrušit kdykoliv

Garance spokojenosti

Rychlá Podpora